Geen producten (0)

Bestellen en betalen bij JUSTDUCKS.NL

Alle producten hebben een uniek artikelnummer, dus ook elke kleur heeft een apart artikelnummer. U krijgt dus altijd het door u geselecteerde artikelnummer geleverd. Wilt u meer weten over de bestelprocedure en afrekenprocedure, lees dan hier verder:

 

Hieronder vindt u informatie omtrent de bestelprocedure en de betaalmethoden:

Bestelprocedure:

  1. U kunt vrijblijvend op alle categorieen en artikelen informatie bekijken door op de button DETAILS verder te klikken

  2. Wanneer u het gewenste product hebt gevonden, heeft u de mogelijkheid om dit vrijblijvend in de winkelwagen te leggen door op VOEG TOE te klikken.

  3. U komt vervolgens in het winkelwagen menu en ziet daar het artikel wat u heeft toegevoegd verschijnen. Tevens ziet u nu al de eventuele verzendkosten verschijnen.

  4. Door op het product te klikken komt u weer terug in het informatiescherm. Uw product blijft nog gewoon in uw winkelwagen bewaard.

  5. U kunt weer terug naar uw winkelwagen door rechtsboven op uw winkelwagen te klikken. Onderaan kunt u vervolgens weer terug naar de winkel door op VERDER WINKELEN te klikken.

  6. Indien u het geselecteerde artikel wilt verwijderen, klikt u eenvoudig op het rode kruisje náást het betreffende artikel. Hiermee verdwijnt het geselecteerde artikel uit uw winkelwagen.

  7. Wilt u meerdere stuks bestellen, pas dan het aantal aan door op het scrollveld AANTAL te klikken en daar uw gewenste hoeveelheid te kiezen. Dit kunt u altijd wijzigen.

  8. Bent u klaar? Dan kunt u uw gegevens invullen. De verplichte velden zijn duidelijk aangegeven met een groene stip. Vervolgens kunt u rechtsonder op AFREKENEN klikken. U komt dan in het scherm om af te rekenen.

 

 

Afrekenprocedure:

U bent nu in het afrekenscherm terechtgekomen. Daar ziet u dezelfde gegevens als in het winkelwagenscherm.

U kunt overigens ook nog steeds terug naar het winkelwagen scherm door linksonder op TERUG te klikken. In uw winkelwagen kunt u weer alle bovenstaande handelingen uitvoeren.

U dient in het afrekenscherm uw BETAALMETHODE te kiezen:

IDEAL (de meest gebruikte methode) GRATIS betaalmethode

OVERBOEKING (een bankoverboeking vanuit uw telebankieren) : 0,00 € per transactie aan administratie/verwerkingskn.

OP REKENING (alléén voor bedrijven!) : hiervoor worden administratiekosten van € 7,50 in rekening gebracht.

REMBOURS (u betaalt pas bij aflevering van uw bestelling aan huis) : voor deze service moeten wij u € 15,00 in rekening brengen.

MISTER CASH voor Belgie. Hieraan zijn wat admin kosten verbonden: 0,50 € plus 2,5%.

Maak uw eigen keuze uit bovenstaande betaalmethoden.

 

Kiest u voor IDEAL ?

Dan  betekent de knop GA VERDER (rechtsonder)  dat u in het IDEAL scherm komt waar u uw bank kunt selecteren (lees verder onder IDEAL hieronder).

Kiest u voor OVERBOEKING of REMBOURS?

Dan bevestigt u definitief uw bestelling door op dat moment rechtsonder op GA VERDER te klikken!!  Nu is uw bestelling verstuurd.  U ontvangt van ons direct een mail hierover.

 

 

Nadere informatie over onze geaccepteerde betaalmethoden:

 

Veilige betaling met iDeal :


Bij betaling met iDeal wordt u direct doorgeleid naar het betaalsysteem van uw eigen bank. Dit is de meest gebruikte  veilige betaalmethode. Nadat u de betaling heeft afgerond krijgen wij hiervan een bevestiging en nemen wij de bestelling meteen in behandeling.  U krijgt van ons op dat moment een mailbericht met vermelding dat u middels IDEAL betaald heeft en uw bestelling in behandeling is genomen.

 

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product

  • Kies iDEAL als betaalmethode

  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt

  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank

  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld

  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed

  • U ontvangt een bevestiging van uw bank

  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd

      Officeknallers lamineren en inbinden veilig betalen                   Officeknallers lamineren en inbinden veilig betalen

 

U kunt niet via Ideal betalen? Geen probleem! 

Indien geen mogelijkheid heeft om via Ideal te betalen, kunt u altijd het bedrag via uw bank of giro overschrijven naar onze bankrekening. Tijdens de bestelprocedure heeft u namelijk ook de keuze om het bedrag per OVERSCHRIJVING te voldoen.

Bij betaling via eigen bank of giro (Bankoverschrijving) gelieve het totale bedrag over te maken naar  ons Rabobanknummer :  NL20RABO0300482124  tnv JUSTDUCKS.NL (Tummelstores BV) te Valkenswaard onder vermelding van uw naam en bestelnummer. Onze BIC code (Rabo internationaal) is: RABONL2U

Zodra uw betaling binnen is op onze bankrekening, sturen wij u daarvan een mailbericht en nemen vervolgens direct uw bestelling in behandeling.

 

U kunt natuurlijk ook onder rembours betalen:

Helaas zijn wij genoodzaakt daarvoor EUR 15.00 kosten in rekening te brengen die aan deze faciliteit verbonden zijn.

Wij sturen u de factuur en u betaalt het bedrag aan de chauffeur die langskomt.

De vervoerders hebben strenge interne protocollen en mogen pas iets achterlaten als ook daadwerkelijk het volledige bedrag wordt afgerekend.

 

U krijgt altijd een Factuur :

U ontvangt een factuur van uw bestelling  in uw mailbox zodra wij de bestelstatus op VERZONDEN hebben gezet.  Print deze uit en voeg die toe aan uw administratie.

 

Extra voor bedrijven:

Bedrijven hebben ook de mogelijkheid om op rekening te kopen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en daarbij de betaalmethode OP REKENING heeft gekozen, beoordelen wij uw gegevens.

Als u al een klantrekening bij ons heeft, hoeft u verder niets te doen. U ontvangt uw bestelling en u betaalt zoals altijd binnen 14 dagen op rekening.

Indien u nog geen klantrekening heeft nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Tot die tijd wordt uw bestelling nog niet in behandeling genomen. Wij vragen u om uw BTW-nummer, uw Bankrekeningnummer en KVK nummer gereed te houden. Indien vervolgens na controle alles akkoord is, ontvangt u een email met uw factuur en bent u vanaf dat moment voor ons een rekeningklant.

Belangrijk om te vermelden is dat wij geen bestellingen uitleveren indien er nog een openstaande rekening is die al vervallen is. Wij leveren ook nog niet uit indien uw interne limiet is overschreden.

 

Meer vragen...

Als u hierna nog meer vragen heeft over de bestelprocedure kunt u altijd contact met ons opnemen. Zie daarvoor onder CONTACT EN BANKGEGEVENS  in het hoofdmenu. Natuurlijk heeft u eerst onze algemene voorwaarden gelezen en kunt u veilig bij ons bestellen.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.